Livrare – Bio Mediteran

Livrare locală (Timișoara)

  • Predare gratuită prin curierul nostru, pentru comenzi mai mari de 50 de lei.

 

Livrare națională

  • Livrarea se face prin firma de curierat rapid cu acoperire națională, Urgent Cargus.  Transportul este gratuit pentru comenzile ce depășesc valoarea de 150 lei, iar cele cu valoare mai mică, costul transportului este 15 lei (tva inclus), indiferent de greutatea coletului.
  • La cerere, coletele se pot expedia prin orice alt serviciu poștal sau firmă de curierat.
  • Pentru localitățile care presupun km suplimentari( unele localități nu sunt în acoperirea Urgent Cargus) coletele vor fi trimise prin Poșta Română după ce vom primi confirmarea dvs. prin telefon.

Termene livrare

  • Local: livrare în aceeași zi, pentru comenzile efectuate până în ora 15.
  • Național: Termele de livrare sunt între 24-48 h  lucrătoare  din momentul expedierii, dar uneori  pot suferi anumite modificari din motive mai puțin prevăzute ( inundații, înzapezirii,  blocaje,  etc), sau datorită modului de organizare și logistică a firmei Cargus.  În cazul comenzilor pentru care ați optat pentru efectuarea plății prin transfer bancar, termenul de livrare se calculează de la momentul în care este confirmată încasarea contravalorii comenzii în contul nostru.

Urmărire colet

În momentul expedierii coletului din depozitul nostru, veți primi primi un email cu numărul de AWB și data acestuia. Dacă doriți să știți unde este coletul dvs. în orice moment, puteți verifica statutul actual prin introducerea numărului de AWB (nr transport) pe pagina: https://www.urgentcargus.ro/  în câmpul ”verifică status expediere”.

Recepție colet

  • În momentul recepției coletului, curierul va elibera (e obligat)  o chitanță cu suma de achitat (suma de pe factură) în cazul comenzilor cu plata ramburs. Daca nu ați primit chitanta respectivă vă rugăm să o solicitați de la persoana care va face livrarea. Documentele legale (factura) vă sunt predate/trimise întotdeauna în original odată cu comanda (în colet sau plicul de awb). Vă rugăm să verificați comenzile și să sesizați în scris orice lipsă a unui document și/sau produse în momentul primirii.
  • Daca coletul prezintă urme de deteriorare, este murdar, rupt, taiat, desigilat, boțit sau ud, refuzați primirea coletului, deoarece compania noastră nu a expediat niciodata vreun colet sub aceasta formă. Se va întocmi un proces verbal potrivit acestei situatii. De asemenea vă rugăm să ne anunțați telefonic cât mai repede în cazul acestei situații pentru a lua la cunoștință și a rezolva cât mai repede  incidentul creat.